elgurult a gyoccer

2010.06.21. 00:36

Bontódik az SX, és egyre inkább örülök neki hogy megvettem, most hogy nagyjából minden beltéri cucc meg kárpit ki lett cincálva látni lehetne hogy hány autóból lett összelegózva vagy hogy hol lett lakatolva több-kevesebb sikerrel egy-egy "nem adta ki" kanyar után, de SEMMI ilyesminek nincs nyoma, hátulja konkrétan koccanásmentes, gyári a lökhárító, műanyagozva sosemvolt, és még a bélés hungarocellben is japán betűk vannak szoval a segge 100% sérülésmentes. hátul a doblemezek és a tornyok körül is full rozsamentes a cucc, felhajtottam a kárpitot, a belső küszöbök is épek, úgytűnik hogy a lakatolást megúszom a küszöbök cseréjével és a pótkeréktartó újrafenekelésével. Egyébként botrány mennyiszart ki lehet szedni egy autóból ha igazán ki akarja belezni az ember, a képeken az a sok szirszar csak az autó hátuljából jött ki...

Időközben kissé elgurult a gyógyszer, úgydöntöttem épüljön inkább félévvel tovább de egyből megkapja a nagy turbót (Garrett GT2860RS, alias disco potato), skyline injektorokat, és a nagynyomású walbro benzinpumpát, így a programozásnál már valószínűleg "butítani" kell majd hogy ne szaladjunk 300 lóerő fölé ami azért szükséges mert egyrészt ígyis borzasztó erős lesz az 1200 kilós autó 300 lóval, másrészt pedig (és ez az erősebb érv :D ) nem kapott kovácsolt dugattyúkat és hajtókarokat a gyáriak pedig 300-350 ló környékén fossák el magukat.

 

 

Trackback address for this post::

https://borsa.blog.hu/api/trackback/id/tr292096974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

No feedback.
süti beállítások módosítása