ez van
2010.06.26. 17:38
Végre kiszedtem a műszerfalat meg a padlókárpitot és jó vastagfalú műanyagzsákokba eltettem a beltérből kibontott dolgokat, amik fel is költöztek a padlásra. Pár kábelköteget még ki kell bányászni meg levenni az ajtókárpitokat és mehet is lakatoshoz... Találtam egy márkát a kárpit alatt, ezt valszeg az első tulaj ejthette be, mert a cucc a 89 től 91 közepéig Német volt, utána került Magyarországra. Szét kell szedni a műszeregységet is, egyrészt mert gyanús hogy mutat a benzinszintmérő akkoris ha nincs gyújtás, másrészt meg le fogom nullázni az összes megtett km számlálót mviel az autó teljesen nulláról fel lesz újítva.
Trackback address for this post::
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Last comments